פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק צדיקים - בבא בובה בע''מ
המיסטיקה מרימה ראש ותופסת מעמד לגיטימי, ככל שיותר אנשים "ראציונליים" (המרכאות מכוונות כמובן) מסבירים מדוע הם נעזרים בכל מיני צדיקים. הצדיקים מצידם, נמצאים בתחרות שיווקית לא קטנה, ובשיווק כמו בשיווק: כל אחד מגבש אסטרטגיה, מגדיר תחומי התמחות, מפלח את קהל היעד, מנתח את פעילות המתחרים, מגבש ומבצע פעולות לפי תוכנית עבודה מתוזמרת ומפעיל ערוצי שיווק מגווונים ואפילו יחודיים לענף.
האמצעי העיקרי הוא באאז - שיווק מפה לאוזן, וחבירה סימביוטית לפוליטיקאים ואנשי עסקים, כמו גם שאר סלבריטאים. אין כמו כתבה על ביקור התייעצות עם איזה באבא לקראת פריימריז, עיסקה חשובה, החלטות קריירה או סתם לתחזוקה שוטפת של אהדת הבוחרים והצלחה בעסקים.
החברה המודרנית צועדת בו זמנית קדימה ואחורה, אל הקידמה מצד אחד ואל האמונות הקדומות מצד שני. התופעה אינה שולית וכוללת מגזרים שלמים. לכל אחד המניע שלו להימנות על הטרנד שתופס תאוצה, או להימנע מהבעת ביקורת. זה לא טוב לבחירות לא טוב לעסקים.
מדובר בתעשייה נרחבת המגלגלת כסף רב, רובו בשחור. ושלטונות המס? אולי גם להם אין ממש חשק להסתבך עם כוחות עליונים.
אז כולם משתתפים בחגיגה ומעת לעת תמהונים שונים מכריזים על כוחותיהם, ומסטיקנים מצביעים על קברי צדיקים שלא ניתן (וגם לא צריך) להוכיח את קיומם ההסטורי או הארכיאולוגי.
למה לא? אם יש שם כסף גדול, יש השפעה פוליטית ויש קונים, אז שימכרו. נכון, עוד אין מודעות עמוד עם קו 1-800 לצדיק המבריק, או ג'ינגל ותשדיר לבאבא סבבה, אבל בנושא היחצנות, לפי מספר החשיפות, המערכת משומנת היטב.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק צדיקים - בבא בובה בע''מ
המיסטיקה מרימה ראש ותופסת מעמד לגיטימי, ככל שיותר אנשים "ראציונליים" (המרכאות מכוונות כמובן) מסבירים מדוע הם נעזרים בכל מיני צדיקים. הצדיקים מצידם, נמצאים בתחרות שיווקית לא קטנה, ובשיווק כמו בשיווק: כל אחד מגבש אסטרטגיה, מגדיר תחומי התמחות, מפלח את קהל היעד, מנתח את פעילות המתחרים, מגבש ומבצע פעולות לפי תוכנית עבודה מתוזמרת ומפעיל ערוצי שיווק מגווונים ואפילו יחודיים לענף.
האמצעי העיקרי הוא באאז - שיווק מפה לאוזן, וחבירה סימביוטית לפוליטיקאים ואנשי עסקים, כמו גם שאר סלבריטאים. אין כמו כתבה על ביקור התייעצות עם איזה באבא לקראת פריימריז, עיסקה חשובה, החלטות קריירה או סתם לתחזוקה שוטפת של אהדת הבוחרים והצלחה בעסקים.
החברה המודרנית צועדת בו זמנית קדימה ואחורה, אל הקידמה מצד אחד ואל האמונות הקדומות מצד שני. התופעה אינה שולית וכוללת מגזרים שלמים. לכל אחד המניע שלו להימנות על הטרנד שתופס תאוצה, או להימנע מהבעת ביקורת. זה לא טוב לבחירות לא טוב לעסקים.
מדובר בתעשייה נרחבת המגלגלת כסף רב, רובו בשחור. ושלטונות המס? אולי גם להם אין ממש חשק להסתבך עם כוחות עליונים.
אז כולם משתתפים בחגיגה ומעת לעת תמהונים שונים מכריזים על כוחותיהם, ומסטיקנים מצביעים על קברי צדיקים שלא ניתן (וגם לא צריך) להוכיח את קיומם ההסטורי או הארכיאולוגי.
למה לא? אם יש שם כסף גדול, יש השפעה פוליטית ויש קונים, אז שימכרו. נכון, עוד אין מודעות עמוד עם קו 1-800 לצדיק המבריק, או ג'ינגל ותשדיר לבאבא סבבה, אבל בנושא היחצנות, לפי מספר החשיפות, המערכת משומנת היטב.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.